04 مهر 1403
14
دانشجوی لبنانی دانشگاه امام خمینی (ره) به شهادت رسید

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، قاسم زاده، در پی شهادت محمد علی حومانی، دانشجوی لبنانی این دانشگاه به همراه اعضای خانواده‌اش در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، پیامی صادر کرد و این ضایعه را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

"خبر شهادت مظلومانه برادر عزیزمان، محمد علی حومانی، و دیگر اعضای خانواده‌اش در حملات هوایی بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، باعث تأثر و اندوه عمیق من و جامعه دانشگاهی شده است.

به نمایندگی از هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، این واقعه جانسوز را به دانشجویان بین‌الملل، به‌ویژه مردم لبنان و دانشجویان لبنانی تحصیل‌کرده در این دانشگاه تسلیت می‌گویم. این اقدامات تروریستی، که نمایان‌گر ضعف و ناکامی رژیم صهیونیستی است، نه‌تنها عزم و اراده جبهه مقاومت را تضعیف نمی‌کند، بلکه اراده مسلمانان و مردم شجاع لبنان را برای نابودی این رژیم قوی‌تر می‌سازد.

امید است که سازمان‌های مدعی حقوق بشر، به ویژه شورای امنیت سازمان ملل، به وظیفه خود در احقاق حق ملت مظلوم منطقه، از جمله مردم غزه و لبنان، عمل کنند و از سکوت و حمایت خود از رژیم تروریستی صهیونیستی دست بردارند.

بی‌تردید، خون بهای این شهادت‌ها، آزادی قدس شریف و نابودی قریب‌الوقوع رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود. برای روح والای این دانشجوی شهید و خانواده‌اش و تمامی شهیدان راه مقاومت، از خداوند رحمت و آسایش و درجات عالیه خواستارم."

واحد اخبار سیاسی سایت اوپو نیوز

 

اخبار مشابه

اخبار پیشنهادی

https://opobnews.com